שאלות תשובות

האם ניתן לבצע טלפונית את ההזמנה

כמובן! שלחו לנו הודעה עם קישור למוצר אותו תרצו להזמין וצוות החנות יחזור אליכם במהרה.
ס

קניתי באתר וברצוני להחזיר את הפריט

ללא שום בעיה! תשלחו לנו הודעה בשירות הלקוחות בווצאפ ונעזור לכם מיד בהחזר במידה ולא עברו 14 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה.
ס

האם התשלום מאובטח

כן, ברור. אתר BAGLY הינו אתר מאובטח , כך שכל הנתונים שתמסרו לנו במהלך הקנייה נשארים חסויים ומאובטחים באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL) המשמש להצפנת נתונים אונליין.
ס

מה אפשרויות התשלום לאתר

באתר תוכל לשלם באמצעות כמעט כל אחד מסוגי כרטיסי האשראי. בנוסף לכך אנו נותנים לך גם אפשרות תשלום בביט.
ס

האם השליח מתאם איתי לפני שההזמנה מגיעה

כמובן השליח יוצר איתך קשר לתיאום קבלת המוצר לפני קבלתו
ס

לא קיבלתי אישור הזמנה או משלוח. מה עלי לעשות

אנו מצטערים לשמוע זאת. ייתכן שהדוא"ל עבר לתיקיית הזבל שלך או שאולי יש לנו כתובת דוא"ל שגויה עבורך. אם זה קורה, אנא פנה אלינו מיד כדי שנוכל לוודא אם ההזמנה בוצעה ולשלוח מחדש את האישור שלך.
ס

קיבלתי פריט שגוי או פגום - מה עלי לעשות

אוי לא! אנחנו כל כך מצטערים לשמוע על זה, אבל שמחים לעזור. אנא צור איתנו קשר כדי שנוכל לשלוח לך פריט חדש או להציע זיכוי עבור הרכישה שלך.